Med/Farm marketingas
Dažnai užduodami klausimai
Turite naujus produktus ar paslaugas, kuriuos norite įvesti į naują rinką? Mes jums padėsime!
Turite produktus ar paslaugas, kuriuos norite rinkoje suaktyvinti, išjudinti? Mes jums padėsime!
• Verslo planų sudarymas: Rinkos analizė; Produktų analizė ir planas; Pardavimo planas; Biudžeto planas;
Situacijos analizė: Rinkos analizė, Konkurentų analizė; S.W.O.T. analizė; Tikslai – Kiekybiniai/Kokybiniai; Kainodara;
Akcijų strategija; Kiti veiksniai;
• Verslo planų įgyvendinimas;
• Bendravimas su farmacijos didmenininkų ir vaistinių tinklais. Sutartys;
• Valdymo paslaugos (kontrolė, mokėjimai ir kt.).
• Metinių, ketvirtinių ir kt.laikotarpio marketinginių planų ruošimas;
• Naujų bei esamų produktų įvedimas ir sklaida gydymo istaigose;
• Pardavimo planų ruošimas;
• Pajamų ir išlaidų planų ruošimas;
• Rinkos analizė ir rinkos specifinių tyrimų planų ruošimas;
• Media planų kūrimas ir įgyvendinimas;
• Patvirtintų veiklos planų (pardavimų, rinkodaros, reklamos (įskaitant renginius) ir kt.) vykdymo organizavimas ir
įgyvendinimas.
• Produktų priežiūra ir kontrolė;
• Lentynų priežiūra;
• Mažmeninės rinkos tyrimas, analizė ir prognozės;
• Marketingo veiksmų ir priemonių įgyvendinimas;
• Reklaminės medžiagos gamyba ir platinimas;
• Media planų įgyvendinimas;
• Akcijų, prezentacijų organizavimas ir įgyvendinimas;
• Išlaidų apskaita ir kontrolė.
• Vietos didmenininkų suradimas ir atstovavimas gamintojui;
• Sutarčių sudarymas su Baltijos Šalių ir Baltarusijos vaistinių tinklais.
• Pardavimų planavimas ir skatinimas;
• Pardavimo planų ir biudžeto sudarymas, administravimas ir kontrolė;
• Santykių su farmaciniais didmenininkais bei vaistinių tinklais užmezgimas bei palaikymas;
• Sutarčių sudarymas;
• Sąskaitų už paslaugas administravimas (kontrolė, mokėjimai);
• Logistikos derinimas ir administravimas.
Pasiteiravimui el.paštas: armedika@armedika.lt
Marketingo klausimais:
Kontaktinis asmuo: Aras Tarabilda
El.paštas: aras@armedika.lt
Tel.: +370 685 20002
Kliento pageidavimu Armedika gali vykdyti produktų importą bei platinimą vaistinių tinklams ir, siekiant optimalios teritorijos aprėpties, pritraukiant keletą patikimų didmenininkų.